Naša snaha zabezpečiť vašu maximálnu spokojnosť s elektrickým bicyklom sa nesústredí len na bežné situácie. Ak sa objaví nejaký problém s vášho e-biku, tu je návod, ako postupovať.
Chceli by sme Vás upozorniť, aby ste si zachovali pôvodný obal a krabicu po dobu až 12 mesiacov od zakúpenia. V prípade, že budete musieť zaslať svoj elektrický bicykel na servis, bude to možné len v pôvodnom obale a v rovnakom stave, ako ste ho dostali.
Čo ak zistíte, že váš e-bike nevyhovuje vašim očakávaniam?
Máte 14 dní od prevzatia na vrátenie e-biku. Ale pozor, musí byť v pôvodnej krabici a v rovnakom stave, v akom ste ho dostali (teda nepoužitý a bez akýchkoľvek poškodení,špín a podobne.). Ak je všetko v poriadku a vrátite všetky príslušenstvo, vrátime vám plnú cenu e-bicykla.
Čo robiť ak máte problémy s motorom, batériou, riadiacou jednotkou ?
Počas záruky samozrejme poskytujeme bezplatný záručný servis.
Ak si nie ste istý, či ide o záručnú opravu alebo nie, najlepšie je daný problém popísať, nafotiť, nahrať na video , aby sme mali čo najviac informácií a následne Vám dáme vedieť, či daná oprava spadá do záruky.
Všetky podnety, otázky ohľadne problémov posielajte na info@unistyle.sk. Odpovedáme zvyčajne ihneď , najneskôr do 24 hodín.
Ako dlho trvá záruka na naše produtky?
Naše bicykle sú predávané s 2-ročnou zárukou. Našim cieľom je poskytnúť vám najlepší možný zážitok z jazdy na elektrickom bicykli, a preto sa snažíme rýchlo a efektívne riešiť všetky vaše problémy.